مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

اعلام مناقصه خرید خدمات پشتیبانی

بدین وسیله مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در نظر دارد جهت امور خدماتی پردیس ها و مراکز تابعه مناقصه ای به شرح ذیل برگزار نماید.

«آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای «خرید خدمات پشتیبانی » در سال 1396

الف)دستگاه مناقصه گزار:  دانشگاه فرهنگیان (مدیریت امور پردیس های استان اصفهان)

ب) موضوع مناقصه: خرید حجمی خدمات پشتیبانی ( امورخدماتی ) مدیریت امور پردیس های استان اصفهان و پردیس های دانشگاهی و واحد های تابعه از تاریخ 1/7/1396 لغایت 31/6/1397

ج) نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:

مبلغ 000/000/ 300ریال (به حروف سیصد میلیون ریال) به صورت ضمانت نامه بانکی و یا چک تضمین شده بانکی معتبر و یا سپرده نقد به شماره حساب (شبا) 520180000000000682093552 IR  بانک تجارت شعبه ابوذر  کد 6820 در وجه مدیریت امور پردیس ها استان اصفهان (با اعتبار سه ماهه)

د)نحوه و مهلت دریافت اسناد و شرایط مناقصه:

دفترچه اسناد و شرایط مناقصه ، منوط به ارائه معرفی نامه کتبی ، حداکثر به مدت 5 روز از تاریخ نشر آگهی )در محل مدیریت( به نشانی ذیل)  به نماینده مناقصه گران تحویل می گردد. (تا تاریخ 22/7/1396)

ه)آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها و تاریخ گشایش پاکتها:

اسناد و پیشنهادهای مناقصه گران شامل پاکت های لاک و مهر شده الف- ب- ج (در داخل پاکت لفاف) می بایست حداکثر ظرف10روز از آخرین مهلت دریافت اسناد به همان مرجع تسلیم و رسید دریافت شود (تا تاریخ 2/8/1396). کمیسیون مناقصه به منظور گشایش پیشنهادها رأس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 3/8/1396 در محل مدیریت به نشانی ذیل تشکیل  می گردد.

و) هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد. دانشگاه در رد تمام یا هر یک از پیشنهادها مختار است.

تلفن تماس ضروری 09133293628

نشانی: اصفهان خیابان ابوذر کوی شاهزاده ابراهیم بن بست گل مریم مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اداره منابع انسانی و رفاه و پشتیبانی

             

 

دستگاه مناقصه گزار

دانشگاه فرهنگیان (مدیریت امور پردیس های استان اصفهان)                                                        

مهر و امضاء