مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

دکترعروف زاد درجمع کارشناسان روابط عمومی پردیس ها و مراکز آموزش عالی استان :

روابط عمومی به دلیل جایگاه راهبردی و زیربنایی خود می تواند سازمان های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحول یاری دهد، این واحد پویای سازمانی هیچگاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

در نشستی که روز دوشنبه 10 آبان ماه مسئولین روابط عمومی پردیس ها و مراکز آموزش عالی با دکترعروف زاد ،سرپرست مدیریت امور پردیس های استان داشتند .ایشان ضمن تشکر از فعالیتهای انجام شده درحوزه روابط عمومی بیان نمود: امروزه ازروابط عمومی به عنوان هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم  یاد می کنند.فعالیت روابط عمومی با توجه به پیچیدگی های خاص آن مبتنی بربخش زیادی از دانش ارتباطات است. روابط عمومی ها در سازمان ها نقش های زیادی را بر عهده دارند که از آن جمله می توان به توزیع اطلاعات، و برقراری ارتباط دو سویه بین مخاطبان و آن سازمان اشاره کرد که در واقع می توان گفت روابط عمومی به مثابه پلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن.

ایشان همچنین افزودند : حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی هاست . یکی از نقش ها و شاید مهم ترین نقش روابط عمومی حفظ حیثیت و اعتبار سازمان مربوطه و همچنین اعتبارسازی جدید متناسب با شرایط و ویژگی های سازمان است.

ایشان در بخش دیگری ازسخنان خود تاکید نمود: ثبت اطلاعات مستلزم  دقت زیادیست .اطلاعات باید مستند ارائه شود . تلاش کنید تصویرمطلوبی ازدانشگاه فرهنگیان ارائه دهید. اطلاعات را خوب وصول کنید وبا پردازش خوب با آگاهی از سبک های خبری آن رامنتقل کنید زیرا یک مباشر خوب و یک گفتگو کننده خوب ، نشان دهنده بلوغ آن سازمان است.

ایشان در خاتمه ازکارشناسان در خواست نمود حضوری پررنگ در معرفی دانشگاه فرهنگیان داشته باشند و با شرکت در کارگاه های آموزشی درجهت بالندگی خود تلاش نمایند  .  

در ادامه این جلسه هریک از کارشناسان به بیان مسائل مربوط به حوزه فعالیت خود پرداختند.