جلسه مسئولین امور مالی و کارپردازان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان
تشکیل جلسه مسئولین امور مالی و کارپردازان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان
بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه در روز چهارشنبه مورخ 1402/01/16 در سالن جلسات مدیریت استانی دانشگاه با حضور مسئولین امور مالی و کارپردازان دانشگاه فرهنگیان استان جلسه ای تشکیل شد.دکتر علی اکبر کجباف مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و تبریک ایام ولادت با سعادت امام حسن مجتبی،کریم اهل بیت (ع)بیان داشت:فعالیت در حوزه امور مالی بویژه بخش کارپردازی از اهمیت خاصی برخوردار است و کارپردازان ضمن داشتن سرعت عمل در انجام امور ضروری است که تلاش نمایند اجناس و کالاها ی مورد نیاز دانشگاه را از مراکز عمده و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن تهیه نمایند و برای خرید کالاها و خدمات مورد نیاز برنامه ریزی لازم انجام گیرد و اسناد مالی را در اسرع وقت به بخش مالی تحویل نمایند .دکتر کجباف در ادامه از تلاش همکاران در این بخش تشکر کرد و توصیه نمود که در انجام کارها تلاش و جدیت بیشتری نمایند تا در دیگر فعالیت های دانشگاه مشکلی ایجاد نشود.
دکتر حمیدرضا کاشفی معاونت هماهنگی امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصهان نیز در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان و تبریک ایام مبارک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) بیان داشت:برای انجام بهتر امور لازم است در بخش های مختلف دانشگاه از قبیل بخش آموزش و بخش امور رفاهی و تغذیه دانشجویان ،هماهنگی های لازم صورت گیرد و تمام پردیس ها و مراکز استان از لحاظ زمانی و محتوایی برنامه یکسان ارائه نمایند تا نارضایتی دانشجویان که در اثر مقایسه کردن ها بوجود می آید کاهش یابد و ارزیابی امور بهتر انجام شود.
در ادامه جلسه افراد حاضر در جلسه در مورد مشکلات موجود در این حوزه مطالبی را مطرح نمودند و در خصوص انجام بهتر کارها پیشنهاداتی ارائه نمودند.و مقرر شد خریدهای کلی و عمده بصورت متمرکز انجام شود و در پردیس ها و مراکز برنامه غذایی یکسان ارائه شود و اسناد مالی حدکثر دو هفته پس از خرید کالا و خدمات به بخش مالی دانشگاه تحویل گردد.