کارمند نمونه دانشگاه
شیوه نامه انتخاب کارمند نمونه دانشگاه
با سلام و احترام
همانطور که مستحضرید، طرح انتخاب کارمندان نمونه برای اولین بار در سال 1375 به منظور تقدیر از کارکنان متعهد و کارآمد و تشویق و ترغیب آنان به کار وکوشش بهتر و اعتلای فرهنگ کار در جامعه اداری (اجرای مصوبه 7047 //دش/ 1/ مورخ 2/7/75 شورای عالی اداری) به مرحله اجرا درآمد. کارمند نمونه در این طرح فردی است که ضمن دارا بودن خصوصیات و ویژگی های مورد انتظار سازمان، در جهت تقویت وجدانکاری و رعایت هر چه بیشتر انضباط اجتماعی، اهداف سازمانی را در حد بسیار عالی تحقق بخشد و بدین لحاظ رفتار و عملکرد او به عنوان الگو برای سایر کارمندان به شمار آید. بر این اساس و به استناد بند (5) ماده (22) آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیات علمی، به پیوست شیوه نامه انتخاب کارمند دانشگاه جهت استحضار و اطلاعرسانی به ذینفعان ارسال میشود.
شیوه نامه انتخاب کارمند دانشگاه 2