بخشننامه تسری احتساب سنوات (تا سقف 8 پایه ) به اعضای هیات علمی غیرممهور
با عنایت به مصوبه جلسه هیئت رئیسه مورخ 18/11/1399 مبنی بر تسری بخشنامه شماره 211/10033/50000/د مورخ 2/7/1398 موضوع «ابلاغ شیوهنامه احتساب و اعطای پایههای سنواتی (تا سقف 8 پایه) اعضای هیئت علمی تطبیقی دانشگاه فرهنگیان» به اعضای هیئت علمی تطبیقی غیر ممهور، مقتضی است فرایندهای ذیل تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 27/11/1399 از طریق مدیریت امور پردیسهای استانی به معاونت آموزشی ارسال گردد.
فرایندها
1- مطالعه بخشنامه صدرالاشاره
2- دریافت فرم درخواست متقاضی و کلیه مدارک و مستندات (توسط مدیر گروه مربوطه (فرم درخواست پایههای سنواتی و تأیید مدیر گروه در پیوست 1)
3- بررسی و تکمیل فرم پیوست 1 توسط کمیته ترفیعات استان (صفحه اول متقاضی، صفحه دوم مدیر گروه و کمیته ترفیعات)
4- تکمیل فایل اکسل پیوست 2 که به تأیید امور اداری و مدیر امور پردیسهای استانی رسیده باشد.
4- اسکن کلیه مدارک، مستندات و فرمها توسط مدیریت امور پردیسهای استانی انجام شود. برای هر کدام از اعضای هیئت علمی یک فایل زیپ شده به اسم فرد به صورت انگلیسی در نظر گرفته شود و به ایمیل jazb@cfu.ac.ir ارسال شود.
مشمولین
اعضای هیئت علمی غیر ممهور
نکات بسیار مهم
1- چنانچه حجم مستندات فراتر از مقدار فضای تعیین شده در ایمیل باشد، از طریق دو یا چند ایمیل ارسال شود (با شماره 1، 2 و ...)
2- هر استان، موضوع ایمیل ارسالی را با حروف لاتین بزرگ مشخص نماید به طور مثال SEMNAN
3- به ایمیلهایی که بعد از تاریخ 27/11/1399 ارسال گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. به منظور انجام روالهای اداری مقتضی است هنگام ارسال ایمیل، نامهای مبنی بر انجام فرایندها و تعداد پروندههای ارسالی به معاونت آموزشی تنظیم و از طریق اتوماسیون ارسال گردد.
4- اشخاص نمیتوانند خود اقدام به ارسال مدارک نمایند و بدیهی است این فرایند صرفاً توسط مدیر امور پردیسهای استانی انجام میپذیرد.
5- کمیته ترفیعات در بررسی صحت و سقم مدارک بایستی نهایت دقت را داشته باشد. چنانچه در این فرایند تناقضات یا مشکلاتی به وجود آید مسئولیت آن بر عهده مدیر امور پردیسهای استانی خواهد بود.
مدارک
1- ابلاغ تمامی سنوات تدریس موظف در مراکز تربیت معلم قبل از تطبیق وضعیت به هیئت علمی
2- آخرین فرم خلاصه سوابق خدمتی (502) بازنگری شده مورد تأیید امور اداری و رئیس استان
3- حکم ورودی به تربیت معلم (در شرح حکم بایستی موضوع انتقال به تربیت معلم قید شده باشد)
4- اولین حکم کارگزینی تطبیق وضعیت به عنوان هیئت علمی
5- آخرین حکم کارگزینی در سال 1399
6- فرم درخواست و صورتجلسه کمیته ترفیعات
توجه:
تهیه مدارک ردیف های 2 الی 5 به عهده مسئول امور منابع استانی استان خواهد بود.
- به پروندهها و نامههایی که پس از تاریخ 27/11/1399 ارسال گردند، ترتیب اثر داده نمیشود و مسئولیت ناشی از عدم تحویل مدارک به عهده فرد و عدم ارسال به سازمان مرکزی بر عهده مدیریت امور پردیسهای استانی میباشد.
- دانشگاه تمام تلاش خود را برای ممهور کردن همه مشمولین به کار خواهد بست.
باتوجه به اینکه تصمیم گیری در این مورد در اختیار دانشگاه نیست ، در صورت ممهور نشدن برخی افراد و بازگشت به شرایط قبلی در صورت کاهش حقوق تهاتر خواهد شد
بخشننامه تسری احتساب سنوات (تا سقف 8 پایه ) به اعضای هیات علمی غیرممهور 2
بخشننامه تسری احتساب سنوات (تا سقف 8 پایه ) به اعضای هیات علمی غیرممهور 2