مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

بخشننامه تسری احتساب سنوات (تا سقف 8 پایه ) به اعضای هیات علمی غیرممهور

با عنایت به مصوبه جلسه هیئت رئیسه مورخ 18/11/1399 مبنی بر تسری بخشنامه شماره 211/10033/50000/د مورخ 2/7/1398 موضوع «ابلاغ شیوه­نامه احتساب و اعطای پایه­های سنواتی (تا سقف 8 پایه) اعضای هیئت علمی تطبیقی دانشگاه فرهنگیان» به اعضای هیئت علمی تطبیقی غیر ممهور، مقتضی است فرایندهای ذیل تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 27/11/1399 از طریق مدیریت امور پردیس­های استانی به معاونت آموزشی ارسال گردد.

فرایندها

1- مطالعه بخشنامه صدرالاشاره

2- دریافت فرم درخواست متقاضی و کلیه مدارک و مستندات (توسط مدیر گروه مربوطه (فرم درخواست پایه­های سنواتی و تأیید مدیر گروه در پیوست 1)

3- بررسی و تکمیل فرم پیوست 1 توسط کمیته ترفیعات استان (صفحه اول متقاضی، صفحه دوم مدیر گروه و کمیته ترفیعات)

4- تکمیل فایل اکسل پیوست 2 که به تأیید امور اداری و مدیر امور پردیس­های استانی رسیده باشد.

4- اسکن کلیه مدارک، مستندات و فرم­ها توسط مدیریت امور پردیس­های استانی انجام شود. برای هر کدام از اعضای هیئت علمی یک فایل زیپ شده به اسم فرد به صورت انگلیسی در نظر گرفته شود و به ایمیل jazb@cfu.ac.ir ارسال شود.

مشمولین

اعضای هیئت علمی غیر ممهور

نکات بسیار مهم

1- چنانچه حجم مستندات فراتر از مقدار فضای تعیین شده در ایمیل باشد، از طریق دو یا چند ایمیل ارسال شود (با شماره 1، 2 و ...)

2- هر استان، موضوع ایمیل ارسالی را با حروف لاتین بزرگ مشخص نماید به طور مثال SEMNAN

3- به ایمیل­هایی که بعد از تاریخ 27/11/1399 ارسال گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. به منظور انجام روال­های اداری مقتضی است هنگام ارسال ایمیل، نامه­ای مبنی بر انجام فرایندها و تعداد پرونده­های ارسالی به معاونت آموزشی تنظیم و از طریق اتوماسیون ارسال گردد.

4- اشخاص نمی­توانند خود اقدام به ارسال مدارک نمایند و بدیهی است این فرایند صرفاً توسط مدیر امور پردیس­های استانی انجام می­پذیرد.

5- کمیته ترفیعات در بررسی صحت و سقم مدارک بایستی نهایت دقت را داشته باشد. چنانچه در این فرایند تناقضات یا مشکلاتی به وجود آید مسئولیت آن بر عهده مدیر امور پردیس­های استانی خواهد بود.

 

مدارک

1- ابلاغ تمامی سنوات تدریس موظف در مراکز تربیت معلم قبل از تطبیق وضعیت به هیئت علمی

2- آخرین فرم خلاصه سوابق خدمتی (502) بازنگری شده مورد تأیید امور اداری و رئیس استان

3- حکم ورودی به تربیت معلم (در شرح حکم بایستی موضوع انتقال به تربیت معلم قید شده باشد)

4- اولین حکم کارگزینی تطبیق وضعیت به عنوان هیئت علمی

5- آخرین حکم کارگزینی در سال 1399

6- فرم درخواست و صورتجلسه کمیته ترفیعات

توجه:

تهیه مدارک ردیف های 2 الی 5 به عهده مسئول امور منابع استانی استان خواهد بود.

 

- به پرونده­ها و نامه­هایی که پس از تاریخ 27/11/1399 ارسال گردند، ترتیب اثر داده نمی­شود و مسئولیت ناشی از عدم تحویل مدارک به عهده فرد و عدم ارسال به سازمان مرکزی بر عهده مدیریت امور پردیس­های استانی می­باشد.

- دانشگاه تمام تلاش خود را برای ممهور کردن همه مشمولین به کار خواهد بست.

باتوجه به اینکه تصمیم گیری در این مورد در اختیار دانشگاه نیست ، در صورت ممهور نشدن برخی افراد و بازگشت به شرایط قبلی در صورت کاهش حقوق تهاتر خواهد شد