مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

قابل توجه مهارت آموزان گرامی ماده 28:

اولین بخش از محتوای آموزشی در این قست قابل دریافت است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان؛ مهارت آموزان گرامی ماده 28 دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان محتوای آموزشی دروس مربوطه را می توانند از فایل های ضمیمه زیر دریافت و مطالعه نمایند. شایان ذکر است این محتوای اولیه می باشد و بقیه محتوای آموزشی به مرور زمان تولید و در اختیار مهارت آموزان قرار خواهد گرفت.


با حضور اعضای هئیت علمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزارشد:

جلسه هماهنگی تولید محتوای مهارت آموزان  ماده 28 دانشگاه فرهنگیان
با حضور اعضای هئیت علمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزارشد: جلسه هماهنگی تولید محتوای مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان

در راستای تولید محتوای مطلوب شش درس مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان نشست تخصصی هماهنگی و برنامه ریزی با حضور اساتید دروس و اعضای هئیت علمی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار شد.

|

در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار شد:

جلسه برنامه ریزی تولید محتوای الکترونیکی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان
در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار شد: جلسه برنامه ریزی تولید محتوای الکترونیکی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان

در راستای برنامه ریزی و ساماندهی تولید محتوای الکترونیکی برای مهارت آموزان ماده 28 در شش درس جلسه ی با حضور مدیریت استانی و اساتید متخصص دروس برگزار شد.

|

نشست برنامه ریزی و ساماندهی آموزش مجازی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان
نشست برنامه ریزی و ساماندهی آموزش مجازی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

در راستای برنامه ریزی برای ثبت نام و ساماندهی آموزش مجازی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان جلسه ی هم اندیشی مدیریت استانی با روسای پردیس ها و کارشناسان آموزش برگزار شد.

|

ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش و پرورش
ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش و پرورش

مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش و پرورش (دوره مهارت‌آموزان معلمی ماده ۲۸) به اطلاع می رساند ثبت نام حضوری بر ...

|