مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

با همکاری دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می شود:

اولین جشنواره و هفته قرآن و عترت استان اصفهان

شهرام عروف زاد رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در نشست با دبیر اولین جشنواره قرآن و عترت استان اصفهان گفت: دانشگاه فرهنگیان به جهت رسالت تربیت دینی معلمان قطعا در جشنواره قرآن و عترت نقش مهم و راهبردی دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان؛ جشنواره و هفته قرآن و عترت استان اصفهان با همکاری دانشگاه فرهنگیان و در محورهای مقاله، شعر و مشاعره، داستان کوتاه، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای سینمایی، تلاوت، تکریم از پیشکسوتان قرآنی، یادواره شهدا، نمایشگاه آوا و نغمات دینی، خرید آثار، برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، بازی های فکری و ایده های جدید از ۱۹ تا ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد، مهلت ارسال آثار برای این جشنواره تا تاریخ ۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ می باشد.

در راستای برگزاری جشنواره و هفته قرآن و عترت اصفهان سید محمد قلمکاریان دبیر جشنواره با شهرام عروف زاد رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

شهرام عروف زاد در این نشست گفت: دانشگاه فرهنگیان به تربیت دینی دانشجو معلمان بسیار توجه کرده است و این مورد در واحد های درسی ارائه شده به دانشجویان مورد نظر می باشد و همکاری راهبردی و مشارکت پربار دانشجو معلمان در جشنواره قرآن و عترت براساس رسالت دانشگاه فرهنگیان ضرورت دارد.

وی با اشاره به جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان اصفهان همواره در جشنواره های فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمان که تاکنون برگزار شده، در بسیاری از موارد میزبان بوده است و همچنین دانشجویان این دانشگاه توفیقات زیادی را کسب کرده اند لذا با ظرفیت مطلوب دانشگاه فرهنگیان در استان، دانشجو معلمان آن می توانند در اولین جشنواره و هفته قرآن و عترت نقش پررنگ و راهبردی داشته باشند.

سید محمد قلمکاریان، دبیر جشنواره و هفته قرآن و عترت اصفهان در این نشست عنوان کرد: اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرجع پرورش و تربیت معلم بر کسی پوشیده نیست و به همین جهت اولین دستگاه و نهاد علمی که برای همکاری در برگزاری جشنواره قرآن و عترت مورد تأکید قرار گرفت دانشگاه فرهنگیان بوده است.

وی افزود: جشنواره و هفته قرآن و عترت استان اصفهان از ۱۹ تا ۲۵ بهمن ماه در سطح استان برگزار می‌شود و ۲۹ دستگاه و نهاد اجرایی به همراه موسسات و بخش‌های غیر دولتی در این زمینه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری دارند.


مطالب مرتبط

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی  در دانشگاه فرهنگیان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد
یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی انجمن شیمی ایران با شعار مسئولیت پذیری و وجدان کاری ضامن تحول در آموزش شیمی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با حضور جمعی از اساتید، معلمان، دانشجو معلمان و پژوهشگران به صورت مجازی برگزار گردید.

|

دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان اعلام کرد:

فراخوان پذیرش مقاله در اولین نشریه علمی-تخصصی آموزش ریاضی کشور
دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان اعلام کرد: فراخوان پذیرش مقاله در اولین نشریه علمی-تخصصی آموزش ریاضی کشور

نشریه پژوهش در آموزش ریاضی، اولین نشریه علمی-تخصصی در حوزه آموزش ریاضی کشور به صاحب امتیازی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان از کلیه صاحب نظران و پژوهشگران جهت ارسال مقالات دعوت به عمل می آورد.

|

نظرات کاربران