مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

با حضور دکتر عروف زاد برگزار شد.
مراسم استقبال ازدانشجویان جدیدالورود پردیس فاطمه زهرا (س)

مراسم رسمی استقبال ازدانشجویان جدیدالورود با حضوردکتر عروف زاد سرپرست مدیریت امور پردیس های استان اصفهان ، سرپرست ، معاونین ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان روز یکشنبه 8 مهرماه 1397 در پردیس فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

 دکتر عروف زاد سرپرست مدیریت امور پردیس های استان اصفهان ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدیدالورود با اشاره به ورود  دانشجویان با شورحسینی و درفضایی معنوی خطاب به دانشجویان بیان نمودند : به شما دو تبریک باید گفت تبریک اول بابت موفقیتتان دررقابت تنگاتنگی که با سایرداوطلبان کنکور سال 1397 داشته و راه یافتگان به دانشگاه عزیز فرهنگیان هستید و تبریک دوم از باب ورود  شما به جامعه معلمی است.

دکتر عروف زاد در ادامه افزود: معلمی از خصوصیات انبیا و از صفات محبوب آنان می باشد. در مقام پاسداشت از تلاشهای معلمان سخنی بالاتر و زیباتر از کلام مولای متقیان، حضرت علی علیه السلام نمی توان یافت که فرمودند: «مَنْ عَلَّمَنی حَرْفا فَقَدْ صَیَّرَنی عَبْدا؛ کسی که به من یک حرف بیاموزد، مرا بنده خود کرده است.» البته این شرافت و فضیلت برای معلم، زمانی ارزشمند است که بتواند این موهبت الهی را در وجود خود محقق سازد و با تمام وجود در جهت کمال جامعه به آموزش بپردازد.

ایشان همچنین افزودند : آغاز سال تحصیلی نوید بخش آغاز تلاش علمی وکسب معرفت  در سنگر دانشگاه است.

وی در پایان برای  استادان و کارکنان  دانشگاه شریف فرهنگیان، در ارائه خدمات علمی و فرهنگی  به دانشجو معلمان عزیز، آرزوی توفیق نمودند .

درادامه مراسم   دکتر میرحیدری سرپرست پردیس ضمن  تبریک شروع سال تحصیلی جدید  به دانشجویان جدیدالورود و موفقیتشان در کنکور سراسری با اشاره به جمله ای از امام راحل که  تزکیه مقدم برتعلیم و تربیت است  خطاب به  دانشجویان افزودند : در کنار علم  و تزکیه شما عزیزان به مهارت معلمی نیز نیازمند هستید .

ایشان در ادامه برتلاش دانشجویان در کسب فضایل اخلاقی  و مهارت های معلمی در دوره چندساله دانشگاه فرهنگیان تاکید نمود تا در سال های معلمی الگوی مناسبی برای آینده سازان مملکت عزیزمان باشند.

 

سپس صدرارحامی از اساتید پیشکسوت دانشگاه فرهنگیان با اشاره به رسالت دانشجو معلمان ، برنقش و اهمیت معلمی و وظیفه خطیرآنان در دوره دانشجویی و پس از آن تاکید نمود.


نظرات کاربران